dantma 12 günlük bebeğim 2 gündür kaka yapmıyor ıkınıyor gaz cıkartıyor ama kaka yapmıyor eskiden daha sık yapardı bunun gelişimi ile alakalı oldugunu söylüyorlar, kaka yapmasını kolaylaştırmak için ne yapmam gerek yaşayan varmı
annelikyolculugumm dantma anne sütü alıyorsa 10 güne kadar diyor doktorlar ama 3 günden sonra eğer huzursuzluk başlamışsa 1 çay kaşığı zeytinyağı verebilirsiniz her gün biz baştan beri kullanıyoruz 3 farklı doktor gördü aynı şeyi önerdi. Daha da artarsa günü yine yapmazsa probiyotik başlayabilir doktorunuza sorabilirsiniz.
gulsahh0 Yenidoğanlarda 10 güne kadar kaka olmaması normalmiş bu gelişimle alakalı değil kilo alımıyla ilgili önemli olan çişli bez