Sosyologaannee Bebeğim 18 aylık birkaç aydır doktora gitmiyoruz hasta olmadıktan sonra doktora gitmedik acaba bu aylarda doktora gidilmeli mi ??
HELELEKADIN Sosyologaannee 1 yaşında kanına bakmamıştık doktorumuz Eylül’de bakalım demişti 18 aylıkken baktırmıştım demir eksikliği çıktı 3 kutu ilaç kullandık haftaya tekrar gidicez uzun süredir kan değerlerine bakılmadıysa gidip baktırabilirsin
Sosyologaannee cokbilmismom ilçede yaşadığımiz için doktor için şehire gitmeliyiz sürekli gittiğimiz doktorda yok bu aylarda gitmek gerekli mi acaba kış da geliyor kar yol
hilal139120 Benim de bebeğim tam 18 aylık oldu. Kan ve vitaminlerine baktırcam . Doktoru da öyle demişti zaten. Henüz baktırmadim. Kontrol amaçlı muayene ve tahlil yapılabilir bu yaşta. 1 buçuk yaş aşısını da yeni olduk.
cokbilmismom Sosyologaannee bence gidin ya ben olsam giderdim biz en son eylülde gitmiştik geçen hafta yine gittik genel muayene yapıp gelişimine bakıldı