Bir-prens-annesiii Merhaba anneler derzleri aramızda derz kalemi ile boyayan var mı? Nasıl kullanışlı mı memnun musunuz? Akma bulaşma vs yapıyor mu? Kullanımı kolay mı? Cevap verirseniz çok sevinirim. Teşekkürler.🌸
SevimliHayaletCasper Bir-prens-annesiii çok harika birşey. Mutfakta ocağımın arkasındaki fayansların araları kap kara olmuştu. O kalemi kullandım mis gibi oldu bembeyaz
Bebegimm1 Bir-prens-annesiii ben balkona mutfaga banyoma kullandım eğer derz arası açıksa kalem iş görmez sadece kirliyse işe yarıyor benm ki sadece zamanla banyoda işe yaramadı oda banyoyu sürekli yıkadıgım için ıslak nemli kaldıgı için atıyor boyası
Bir-prens-annesiii SevimliHayaletCasper yerde de kullandınız mı halıya bulaşma yapıyor mu ve kulladıktan sonra uzun süre o temiz görüntü kalıyor mu yoksa belli aralıklarla sürmek mi gerekiyor
HELELEKADIN Bir-prens-annesiii sürekli nemlenen rutubetlenen bir yer değilse uzun süre kalıyor ben banyoma da yapmıştım ama kışın hep nemli oluyor havalandırma açık ama fayda etmiyor o yüzden tekrar kararmıştı mutfağımda çok güzel durmuş uzun süre gitmişti
Bir-prens-annesiii HELELEKADIN teşekkür ederim o zaman balkona hole mutfağa rahatlıkla uygulayabilirm değil mi