Kızlar 8 aylık bir oğlum var kaynanam her geldiğinde Bi tutturmuş, 'ah et ah et' kayın babamın kafasına doğru tutup vursun diye söylüyor daha kaç sefer uyardım çocuğa şiddeti öğretiyorsun yarın biraz büyüdüğünde istediği olsun diye anne babaya vuran çocuklar var öyle olsun istemiyorum uyardım da yine yapıyor her seferinde kızıyorum bazen cicik yap oğlum diyorum daha küçük ama eline geçen şeyi tutup çektiği için insanın saçını çekiyor yüzünü yoluyor istemsizce ama kaynanam çocugun bilinçaltına işliyor resmen Bi sefer de kendini savunmayı öğrensin dediler görümcemin 8 yaşındaki oğlu dayak yiyormuşta onu örnek gösteriyor bu daha bebek kendini savunmayı mı öğrenecek gerçekten kalplerini kırmayım diyorum ama insanı çileden çıkarıyor daha nasıl uyarabilirim ki ya ☹️