ozlemm266 Bebeğim 8 aylık ek gıdaya ağzını açmıyor kaşığı gördüğü gibi kafasını çeviriyor. Sağarak besleniyor. Acaba verdiğim süt mü fazla geliyor azaltmam mı gerekiyor 650-750 cc arası içiyor azaltmalıyım mı sizce
badosum ozlemm266 tek öğünde mi bu miktarı içiyor? çok fazla bence benim kızım 10 aylık olcak genelde 180cc arada ek gıdayı reddettiği zamanlarda da 210cc falan
huma216_ ozlemm266 ha o zaman kusura bakmayın tüm öğünde normaldir ek gıdayı reddetmesi çok kötü olmuş Allah yardımcınız olsun🤦♀️
murek Bende bu civarda veriyorum 2 kez de ek gıda veriyorum ama mamadan sonra rn az 3 saat sonra veriyorum güzel yesin diye ek gıdayı