symkvnc
anneyim09
pedagoji lisansı yok ülkemizde. Pedagog unvanını kullananların akademik geçmişine mutlaka dikkat edin, pedagog yetiştiren bir bölüm yokken ortada pedagog unvanıyla iş yapanlar biraz şüpheli 🤏🏻 (hemen hepsinin yetkinliği yok, açıköğretimden felsefe, sosyoloji, çocuk gelişimi gibi bölümler okuyup kendilerini pedagog, terapist, danışman falan ilan ediyorlar)
Çocuk ve ergenler konusunda uzmanlaşmış, yüksek lisansı mutlaka yapmış psikoloji veya pdr mezunu birine götürmeniz gerekiyor.
O bölgede yaşamadığım için bir isim önerisi yapamıyorum. Ruh sağlığı alanı çok istismar edilen bir alan sadece bu konuya dikkat çekmek istedim.
Dikkat dağınıklığı ve hiperaktivite konusunda da tanılamayı çocuk ve ergen psikiyatristleri yapabilir)