Merhaba herkese. Bebeğim 11 bucuk aylık eline oyuncak veya herhangi dikkatini çekecek bir nesne almadan yemek yemiyor elinde onunla oynumak istiyor. Bir hafta önceye kadar da çocuk şarkıları eşliğinde yiyordu sadece. Dümdüz oturarak asla yemek yediremiyorum. Bu şekilde olan var mı acaba? Geçici bir durum mu?