deletedmom173 deleted2310 canım neden kötü olacak ki anne sütü antibiyotik tir bebekleri bile hastalıktan korurken göz çapaklanmasına mı iyi gelmeyecek
deleted2310 deletedmom173 evet haklısınız ama dütün şekerli bir yapısı var ya o da korkutuyor biraz beni
Dilay Merhaba,benim bebeğimde daha 19 günlük ve geçenlerde göz çapaklanması yaşadık.2 gün ılık su ile temizledim ama düzelmedi.çocuk doktorumuz damla verdi süt damlatma orada milrop varsa besler sütn dedi.fakat güvendiğimiz göz doktoru ise antibiyotik o damlalar direk sütünü damlat dedi.damlattık ve şuan sıkıntımız kalmadı👍
deletedmom173 deleted2310 canım Allah’ın izni ile birşey inan ki sağlık ocağına gittim ilk sıralar çapaklanmadan dolayı ilaç yazmadı sütünden damlat sesi ılık suyla temizle oldukça öyle yaptım geçti çok şükür gerçi herkes bebeğini düşünüyor
deleted2310 deletedmom173 tabiki öyle ama bu kadar insan sildiyse ve geçtiyse mutlaka bir doğruluk payı vardır bir yararı vardır ben sadece doktor kontrolüm yakın diye beklemeye karar verdim