busraaegemen 4 aylikken komtrollu sekilde yavas yavas kucagimizda oturtuyorduk… ne zaman kendi mama sandalyesinde destekli oturmaya basladi, ozaman ek gidaya gectik bence en azinda 1 ayniniz var bebekler tadini bilmedigi seyi merak edemezle, birakin anne sutu yada fomul mama tuketsin… siz ek gidaya gecsenizde bebegini ek gidada yedigi seylerle doymuyor yine anne sutu yada formul mama gerekiyor… benim bebegim 12 ay olmak uzere hala mamasız olmuyor yani acele etmenize gerek yok o bebek sut icecek mama yiyecek 😊