biradamavisi bünyem hep alerjikti çocukluğumdan beri şimdi de astım şüphesi. 1-2 aya kadar tekrar gidicem ilaçları kesip durumu gözlemliycez,nefes testi falan da yapalım dedi doktorum. Bana ilk gün gittiğim de söyledi direkt astım bulguları bunlar diye,ciğer seslerini iyi duymuyorum ama röntgenin iyi korkacağımız birşey yok demişti. Sağlığınız için kuşları maalesef vermek zorunda yoksa belirtileriniz sık sık tekrar edecek ve siz zor durum da kalacaksınız. O öksürük krizlerini vs çok iyi biliyorum ve sizi anlıyorum berbat birşeydi günlerce balkonda açık hava da uyudum 😂