ikikedibirbebek 5 aylıktan bu yana kendi kendine desteksiz uyuyordu 1 kez mama için uyanırdı gece beslenmesini kestik o yüzden mi 2 yaş sendromu mu bilmiyorum ama 2-3 aydır uykuya geçişlerde yanında durmamızı ve yanında yatmamızı istiyor bunu nasıl aşabiliriz?
buseselvi ikikedibirbebek benim oğlum da 2 yaşına girecek Ocak ayında aynı kendi yatağında yatmak istemiyor benle gitse babasını babasıyla gitse beni istiyor mecburen bizde onunla uyuyoruz inşallah bir süre sonra alışır bede bekleyeyim tavsiyesi olan varsa
3kedili2bebekli ikikedibirbebek ayrılık kaygısına bağlıyorum ben kızımda beşiğinde uyuyor ama illa odada biri olsun istiyor genelde beni istiyor uyuyunca cikabiliyorum
ikikedibirbebek 3kedili2bebekli işte bizde uyuyana kadar bekliyoruz ama 1-2 saat sonra tekrar uyanıyor