busradorukoguzomur Merhaba anneler adetimi 8 gün geçti. Öğlen idrar testi yaptım yaklaşık 40 dk sonra baktım bu şekildeydi kuruma çizgisi mi pozitif mi nasıl anlarım?
hunilimomy busradorukoguzomur Canımız Annemiz, Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden “Resim Yükle” kutucuğundan yükleyebilir veya https://mutluresim.com adresine fotoğrafınızı yükleyip “Kopyala” kısmından bağlantıyı alarak yorum olarak paylaşabilirsiniz. 💜
ksklelif busradorukoguzomur çizgi henüz pembe geç döllenme olmuş olabilir en iyisi yarın sağlık ocağında kan verin ya da testi sabah ilk idrarla yapın
Buradem16 busradorukoguzomur bana bozuk gibi geldi ama test yine en güzeli kan vermek..istiyorsanız şimdiden hayırlı olsun 😊
Yesillimon busradorukoguzomur Şüpheli bir test ya testi tekrarla ya da kan ver kuruma çizgisi bu kadar belli olmaz
Elfgrn busradorukoguzomur Testi tekrarlayın. Şuanda negatif olarak ele alınır. İlk 10 dk içinde çıkan sonuç geçerlidir.