9793selaam Bı üşümek girdi bı terledim bazen nabizim yükseliyor tansiyon aleti de görüyorum .sizde de bu tarz şeyler oldu mu hamileliğin son haftasında da olmuştu tansiyon dengesizligiyle yatış olmuştu .
drykrbn 9793selaam evet bende sezeryan aynılarını yaşadım bi su içinde kalıyodum bi titriyodum normal bence kan kaybediyoruz ve vücut telafi etmeye çalışıyo 20. günden sonra hayat daha bi normale döndü bende inş sizin daha erken olur
Arel45 Sezeryan oldum. Sezeryandan sonra aşırı terleme ve aşırı tansiyon yüksekliği yaşadım. Holter takıldı. Geceleri çok yükseliyordu . Dr gittim zamanla düzelcek dedi. Şükür 1 aya kalmadan geçti
9793selaam Arel45 ciddi misin sende de oldu yani tsnsiyon yükselip düşüyor demekki kan kaybettfmz için mi ki
9793selaam Arel45 insan bı an hep kendine oluyor sanıyor.olmazsa önceden kullandigim bı ritim bozuklugum var da nabız tansiyon düzenleyici ilacım vardı onu yazdirayim bı 20 gün kullanayım en azindan .stres olunca çok usdm sonrs bivan terledim .stres olunca çok üşüme oldu bende
9793selaam drykrbn tansiyon düzenleyici ritim bozukluğu ile ilgili ialcim vsrdi onu kullanmıyordm bırakmıştım ritim bozuklugum vardı olmasa alayım tekrar kullanayım faydası olur bence .amin kuzum iyi dualarını bekliyorim