4.5 yaşında bi oğlum var yarım gün gittiği bi okul var bugün öğretmeni sınıfta bit salgını vr diye mesaj atmış gruptan ben de 30 haftalık hamileyim eşime söyledim gelirken ilaç aldı hepiniz kullandık yıkandık ama korkuyorum bulaşırsa hamile halimle uğraşmak zor olacak perşembe cuma gitmesin diye düşündüm 2 gün de zaten tatil ama eşim göndermezsen bizim çocukta var sanarlar diyor sanarsa sansınlar diye düşünüyorum bi yandan da evde konuşulurda oğlum akran zorbalığı yaparlar mı diye korktum sizce göndermeli miyim