Kızlar hamileyken burnum sürekli tıkandığı için otrivine başladım birdaha asla bırakamadım yaklaşık 1 senedir kullanıyorum onsuz asla burnum açılmıyor. Ama artık iyice burnum yara oldu bırakmak istiyorum. Hamilelikten önce de kullanıyordum ama alerji iğnesi yaptırınca düzeldi. Hamilelikte ve emzirirken yasak olduğu için alerji iğnesi vurulamadım birdaha ama bırakamıyorum da. Hamileyken eşim çok yöntem denetti tek buruna sıkmak, başka burun spreyi vs. ama düzelmedi. Kullanıp bırakan var mıı🥲