zeynep661_ çamaşır makinesi yeterli su almıyor olabilir enerji sınıfı yüksekse normal programda çalıştırmadan önce durulama yaptırıp sıkmayı da 400e getirin sonra normal yıkamada çalıştırın. Ben özellikle çok kirli ve lekeli çamaşırlarda mutlaka az deterjan koyup önden durulama yaptırıp öyle yıkıyorum . Ön yıkama çok da yeterli değil bence ön yıkama yerine durulama programı daha güzel baya su alıyor çünkü. Bide sıkmayı her zaman 800e falan alın çok sıktırınca da deterjan kokusu olmuyor. Kurutmaya gelecek olursak da kolay kuruyan ince şeylerle kot gibi zor kuruyan kalın şeyleri beraber atmayın, çünkü nem sensöründen dolayı o kot kuruyana kadar çalışıyor ve ince şeyler zaten kuruduğu için gereksiz yere ısıya maruz kalıyorlar. Ben genelde kotları kapıya asıveriyorum ya da bitmeye yakın durduruyorum bakıyorum diğer çamaşırlar kuruduysa kapatıyorum çıkarıyorum nemli kalan kalın şeyleri de kapıya asıyorum 1saate kuruyor zaten