imgedoga Merhaba. Kızım düzeltilmiş 11 aylık. Serebral palsi riski taşıyor. Ayın sonunda mr çekilecek. Geceden aç kalması gerek dediler. Kaç saat aç kalmalı? Deneyimi bilgisi olan paylaşabilir mi?