nisven Kızlar ek gıdaya 10-15 gün var geçmemize sanki susuz kalıyor gibi hissediyorum mamayı içiş şekli vs eminde olamadım verilir mi erken mi
babybb nisven yaşadığın yere göre, beslenmesi anne sütü mü mamamı ona göre değişiyor biz Antalya’da yaşıyoruz 4,5aylıkken verdim çay kaşığı ile sadece anne sütü ile besleniyordu 5,5 ayda ek gıdaya başladık
arzuapo nisven 40 günlükken bir kere çay kaşığı ile verdim 4cu ayda zaten yaz’dı biberon ile verdim mama içiyor zaten çocuk susuyorr verinn
nisven babybb izmirde yaşıyorum kışın bile iyi havası mama + anne sütü ama son ay daha az emmeye başladı günde ne kadar su verdiniz
fatmakstk nisven 5aylıkken başladık şimdi gün içinde ara ara suyu gösteriyorum kendisi istediğini belli ediyor hareketleriyle
patlakprezervatif nisven zaten anne sütünde ve mama da su var. Eğer fazladan ihtiyacı olsaydı doktorunuz yönlendirme yapardı 🌸
nisven Pamukhanim_ bizim doktor sorsam verme der kesin ama susuyor çocuk bence mamayı çölde kalmış gibi içiyor çok hareket edince vs
TalentedMom nisven ben 4,5 aylıkken başladım mama verdiğim için arada veriyorum zaten sevmiyor damla damla şeklinde içiriyorum
mavii_98 nisven etmiyorsa susuz kaldığını düşünmüyorum mama kullanımında su içime hakkında bilgim yok ama genel olarak bebekler erken dönem su içtiğinde bağırsak problemi yaşayabiliyor ek gıda ile başlamıştım ben ki ağustos doğumlu bebeğim anne sütünden yeterince alıyor diye