Çok zormuş kafayı yememek elde değil. Çocuklar büyüdükçe daha da zor olmaya başladı. İkisini aynı anda zor uyutuyorum. Büyük kızım diyorum ama 3.5 yaşında halâ küçük ve benimle uyumak,bizim yatağımızda uyumak istiyor. Kardeşiyle aynı odada olmak istşyor belkide kıskandığı için bilmiyorum. Uyurken yanına ütü masası,ütü,bebek alıyor yatakta onlarla uyuyor. Sürekli benimle komşuculuk oynamak istiyor ve oynuyorda ama kendi oyun kursun,üretsin istiyorum. Oyunu ben kuruyorum ben oynuyorum. Hadi ben sana geliyim misafirliğe sende yemek yap diyorum kapıdan çıkıp yeniden gelmiş gibi yapıyorum ama yok yani başka şeylere meşgul oluyor. Evet oyun bu ama ben üretsin istiyorum o da olmuyor. Asla şikayet değil linç yapmayın sadece ortada bir şey var bende onu yazıp fikir almak istedim