Kızlar devamlı gittiğimiz bir doktorumuz yok medipol çamlıcada doğum yaptım gökmen bey atandı iki kez gittim ancak çok memnun kalmadım önceliğim yine medipol olmak üzere bu civarda memnun kaldığınız doktor var mı numarasını verebilecek gerçekten ilgili olan