sessi kubra15mart 25 aylık oğlum çok şükür 2-3 aydır akıcı bir şekilde konuşuyor.. beşli altılı kelimeli cümler neden sonuçlu cümler kullanıyor.. gün içinde yaptığı her şeyi gece anlatıyor.. zaman kavramlarınıda kullanmaya başladı ama vardı yerine varmıştı diyor😊 tekerlemeleri söylüyor şarkıları hep ezberlemiş ben söylüyorum bir yerinde duruyorum kendisi devam ettiriyor konuşmayla sorunumuz kalmadı galiba çok şükür