1tosbikinannesiyim 2026’da iş hayatıma geri döneceğim. Şimdiden beklentimden çok daha iyi geçmesini diliyorum. Anlaşılabilir olmayı, anlaşabileceğim insanlarla çalışmayı diliyorum. Kızım kreşe başlayacak, umarım öğretmenlerini ve okulunu sever, ömürlük arkadaşlar edinir. Eşimin başarılarının 2026’da da çoğalarak artmasını diliyorum. Birde son bir kaç senedir her yeni seneye kötü bir felaket veya haberle giriyoruz. Umarım bu sene kötü haberler duymayız. Her geçen gün hepimize daha güzel şeyler getirsin. 🫀💌