Fnscns ben de emziriyorum hala, ben çözümü şöyle buldum; duştan çıktıktan sonra hafif nemli kalacak şekilde kurutup ikili balıksırtı örüyorum. Evin içinde öyle geziyorum derli toplu, dışarı çıkarken de açıp dalgalı halini kullanıyorum, ayrıca bir daha saç yapmak için uğraşmıyorum. Örüp açınca dalgalar daha güzel ve wag maşasıyla yapılmış gibi duruyor belki size de fikir olur 😊