bestber curlymomms güzel bi doktor bulmak cok zor bende cok degistirmistim ama balgamınıda bi sekilde atması gerekiyo bilemedim bizim doktorumuz medicana zincirlikuyu hastanesinde dr.burçin hatipoğlu ve çok çok memnunum isterseniz aklınızda bulunsun 🙏🏻
beyzanur2211 curlymomms ay bizde 33 günlüğüz ben ufak bi gribal gecırdım hep maske taktım evin içerisinde önlem olsun diye ama bebişim burnu tıkanıyor sürekli aspiratör ve serumla temizliyorum burnun da hırıltı var gibi ara ara da hafif öksürük emin değilim umarım hastan olmuyordur önerilere açığım 🥹
rojda09 ozdenizzz söylediğiniz uygulama tam olarak nedir benim bebeğim de aynı sorun var ama doktor balgamdan dolayı öksürüyor yani burnu tıkalı o yüzdenmiş
ozdenizzz rojda09 babywac diye bir alet var eczanelerde de satılıyor onun bir ucunu süpürgeye takıyorsunuz diğerini de burnuna ama lütfen süpürgenin son ayarda olduğuna dikkat edin. Ama doktorunuza da danışarak almanız da fayda var kaç aylıktan sonra kullanılıyor onu bilmiyorum.
deryalina67 curlymomms kesinlikle saatte bir burun temizliği çünkü çok çabuk doluyor nebülezatör ve burun trmizlği bende yaşadım bu şekilde atlattık
denizduruyaz Ay aylar da benım bebegım oldu ablasından geçti yemyeşil sümük gelıyodu devamlı çektik nerdeyse 20 gün sürdü inarmsnz tıkanıklık daha sonra doktor nazalnem diye krem verdi burun merhemi öyle atlattık
durukussssss curlymomms canım zaten burnuna takamıyoruz azıcık geriden tut bisey olmaz. Ciğere inmesİ daha zor