sst97 merhaba , evet gittik ve çok memnun kaldık. Karşılaması, muayenesi , anlatımı çok iyiydi. Bebeğim normalde hastanede muayene esnasında korkup ağlardı hep ama büşra hoca o kadar güzel yaklaşıyor ki oyun ile kızım keyif alarak muayene oldu. Bugün de yeni bir randevumuz var 1 yaş kontrolü yine aynı şekilde olacağına eminim. Fazlasıyla tavsiye ederim. İnstagramdan da takip ediyorsanız fazla enerjik ve bilgili bir doktor olduğunu görebilirsiniz