sinemcikk Merhaba kızlar 53 günlük bebeğim var havalar soğuk diye dışarı çıkaramıyorum sadece kontrole gidip geliyor nadiren sizde durumlar nasıl ben mi abartıyorum yoksa bu aylarda çıkmamak normal mi merak ediyorum
Busegr sinemcikk acemiliğinin vermiş olduğu bir korku olduğu için sürecin normal ama çıkarsanda hiçbirşey olmaz çocuğu soğuk hasta etmez sıcak eder 🫠
erikarpuz sinemcikk 5 günlükken çıkmaya başladık 2 buçuk aylık her gün mutlaka çıkarıyorum bir sokak da yürüsek yetiyor slinge sarıyorum çok rahatlıyoruz ikimiz de bence çıkarın dışarıya alışsın
busra969 sinemcikk yaşadığınız yere göre değişir ben doğu görevindeyim kömür yakılıyor gidecek yer yok düzgün o yüzden çıkaramıyorum
cokbilmismom sinemcikk çıkarın bence iki aylık olmuş artık yani 15 dk bile olsa bi temiz hava aldırın. Ben 15 günlükken falan çıktım ondan sonrada hep gezdim yani bebekken gezmek o kadar kolay ve keyifli ki tadını çıkartırsın bence. Soguga uygun giydirin zaten pusetin içinde usumesi zor
nisven sinemcikk 1 aydan sonra hep çıkardım hergün çıkıyoruz neredeyse hava alsın diye zaten çıkmazsak çok ağlıyor
Pamukhanim_ sinemcikk 40 ı çıkınca hergün çıktık bebek arabasıyla sıkı giydirip heo çıkardım o kadar çok seviyor ki 15 aylık hâlâ çok seviyor
tugceduru23 Biz 20 günlükten beri her gün çıkıyoruz. Bebek arabasıyla yürüyüş yapardım hep. Kışında hiç olmadı bir market gezersiniz güneş olduğunda biraz hava almış olursunuz.
Usnac1995 sinemcikk yağmur yağmadığı sürece güzelce üstünü örtüp çıkarabilirsiniz arabanın içinde zaten hiç üşümez ki