Kızlar yiğenim 12 yaşında geçen sene bir defa bayılmıştı doktoru beyninde bir problem olabilir diyerek beyin tomografisi çektirmişti ama hiç bir şey çıkmadı her şey temiz çıktı yani , dün gece çok öksürünce bir şurup içirmiş ablam öksürük şurubu kendisinin yani , sabah kalkmış bir şey yememiş biraz daha ilacını içirmiş ablam birden çocuk kaşınmaya başlamış her yeri kızarmış banyoya gireyim demiş annesine (erkek çocuğu ) girmiş tam çıkacakmıs kapıda babasının kolunda bayılmış 😢 dr ilaç alerjisi demiş çünkü geçen sene de bayılmadan önce şurup içmişti şuruptan sonra bayılmıştı 🥹ablam çok kötü durumda hepimiz çok kötu olduk 😞başına gelen var mi acaba yiyeceklere vs de alerjisi var mıdır , nasıl öğrenebiliriz ?