egee Göğüs kalkanı aldım göğüs uçlarım çok acıdığı için göğüs pedinede sürtündükçe daha çok acıdı. Bi delikli hava alan kapak var bide deliksiz süt biriktirme yazıyo. Deliklinin deliklerini üste getirsem yatmadığım sürece ondada süt birikmez mi hem hava almış olur göğüsüm. Yani gün içinde delikliyi gece deliksizi kullanmak mı iyi? Kullananlar öyle mi yapıyor?
Esracim egee süt üzerimi kirlettigi için göğüs kalkanı kullanıyorum. Bence gece deliksiz olanı kullanmak en iyisi. Sızma olabilir