Nsrn1 Kızlar aranızda iPhone 13 kullanan ve memnun olanlar var mı ya da memnun değilseniz ne konuda memnun değilsiniz? Öneriyor musunuz?
selambennsid Nsrn1 ben başka modelini kullanıyorum ama 13 e aşinayım görümcem ve kayınpederim kullanıyorlar ikisi de çok memnunlar yeni güncellemeyle ilgili de sorun yaşamadılar iPhone nın alınabilecek en iyi modellerinden
kyralp İPhone 13 kullanıyorum memnunum aslında ama bu yeni gelen güncelleme yüzünden nadir de olsa takılma yaşıyorum o biraz canımı sıkıyor
Daisy- Ben kullanıyorum eşim değiştirelim diyor yok diyorum renginde dolayı pembe tonu çok hoşuma gidiyor sebepsiz yerw