superanne527_ mommandboy Baby me oda kokusu kullanıyorum onun haricinde Air wick kullaniyorum prize takılan
bloommom Kaardelen hangi kokusunu kullanıyorsunuz ben sadece vanilya kokusunu kullanıyorum ama farklı bir koku arayışım da var tavsiyeniz varsa bakmak isterim
bloommom birssorumvar vanilya kokusunu ben çok uzun süredir kullanıyorum resmen evimin kendine has kokusu oldu