erikarpuz benimki de sürekli kucakta zıplayarak uyumaya alışmıştı ilk aylar kolaydı evet ama sonradan ağırlaşmaya başladı şimdide ayağımda sallıyorum daha 3 aylık, bi kaç yerde okudum 4. Aydaki atakla beraber çocuk yeni bir düzene geçmeye çalışıyor hem uyku olsun hem beslenme olsun, 4. Aya kadar hiç bişey alışkanlık yapmaz diyolar bende şuan ona güveniyorum hep ayağımda sallıyorum, en güzel uyku eğitimi 4-6 ay arasıymış 6 dan sonra malesef alışkanlıklar zor bıraktırılıyor diyolar