melike0726 Bence düzeninizi asla bozmayın evet haklısınız en zor ataklardan biri 4. Ay çok sabır istiyor. Benim bebeğim 27 günlükken başlamıştım duş, masaj, uyku olarak saatleri asla değişmedi inanın daha sonra atak haftaları da bı tık kolay geçiyor düzen hiç bozulmadığında. Şu an bebeğim 14 aylık olacak.