tuba5555 kayınvalideniz doğru olanı yapıyor. Konuşmak oturup ülke gündemi anlatmak değil elbette. O an ne yaptığınızı anlatmanız bile yeter. Gel bezini değiştirelim, şimdi bezini açıyorum aa hadi biraz emme zamanı, şimdi kahvaltı hazırlıyorum vs vs. Ben yolda gördüklerimi de hep betimliyorum. Aa ne kocaman bir kamyon geçti. Korna çaldı, kırmızı yandı bekliyoruz gibi. Kızım şimdi 17 aylık aylardır dediğim uzun komutları bile alıyor. Her gören her şeyi anlıyor diye şaşırıyordu. Ben çok konuşmamın bunda etkisi olduğunu düşünüyorum. Henüz cümle kuramasa da kelime sayısı da epey iyi