Mama öncesinde bence emzirmeye çalışın yine.Benimde sütüm azalmıştı ikizleri emzirmekte zorlandım zamanla biberon meme reddine yol açtı hiç emmemeye başladılar tamamen kesildi.Mamanızı tabiki verin ama öncesinde emzirmeye çalışın bence.Sağımla,emzirmeyle ,düzgün beslenme ve uykuyla tekrar sütünüzün gelme ihtimali var.