ceren111 Kızlar scoter Alaçam hangi modeli alsam bilemedim. He el olarak Glober Scoter ride Ebebek smart Elele 4 in 1 var. Sizce hangisini alayım. Ebebekte fundirde sema 5 gördüm. Hangisni önerirsiniz yada hangisi kötü elemeliyim ? Acilllll
sinemisxs Bizde glober var ebebevy sürüşlü kardesım 1 yaş hediyesi almıştı çok memnunuz ebeveyn sürüşlü olması da çok güzel sahilde vs bındırıyoruz
Cococops ceren111 kesinlikle sokakta oynayan bi cocuksa deger kullanırken o tekerin kalitesiyle kayıyo gidiyo yolda yani diger markalardanda ucuz olarak almıştm ben hiç keyif almadı cocuklar ama bunla cocugum 3 yaşındayken almıştm 8 yaşında hala kullanıyo
oykununanneesi ceren111 scoot rimel kullanıyoruz doğum günümüzde hediye geldi aşırı kaliteli ve kullanışlı
ceren111 Cococops globber hangi seriyi aldınız ? Ebebkte furide sema 5 serisi için duusnceniz nedir? Oğlum haftaya 1 yaşına girecek nasıl model alsam bilemedim. Ebebyn kontolu mu alsam
Cococops ceren111 benim ki globber master ışıklo scooter bir yaş için bilemiyorum bunu yapamaz oturaklı olanlardan almanız lazım ama onada ben gerek duymamıştm çocuga baglı biraz bi arkadaşım cok kullandıgını söylemişti onuda
Cococops ceren111 tam olarak ismini bilmiyorum da hani google globber go up deluxe oturaklı scooter yazın öyle oturaklıdan almıştı benim cocugum 3 yaşındaydı o zamanlar gerek yok dedim oturaklıya ama sizinki kücükmüş öyle bişeyde kullanışlı olabilir
Cococops ceren111 evet bencede pahalı ama cocugunuz dışarda oynayan bi cocuksa değer diye düşünüyorum yani sürekli dışardaysanız yada bşraz büyüdügünde dışarı cıkabilecek orttamda bir evinşz varsa düşünmeyin alınn şahane bi scooter markası çocuk tek hamleyle uçuyor gidiyor ben bile sürüyorum bazen😂