hamzaefem1726 Bu damlayı kullananlar var mı kızlar Doktor yazdı oğlumun kansızlığı olduğu için günde 10 damla vericem 2 ay kullan sonra kontrol dedi Kullanıp kan değerleri düzeldi diyen anneler var mı ?
damlaozzz hamzaefem1726 biz bu damlayı 4. ayda başlamıştık 1 yaşına gelince sonuçlarda demir depoları bomboş çıkmıştı çok şaşırmıştık oğlum şimdi 17 aylık başka bir damlaya geçtik çok şükür düzeldi
hamzaefem1726 damlaozzz bizede özel doktoru verdi bu damlayı kansızlık var dedi oysaki beslenmesi çok güzel ve tahin de yiyor yani ona rağmen değerlerde kansızlık çıktı
damlaozzz hamzaefem1726 bizimkide aynı öyleydi inşallah size iyi gelir bizde yaramadı hiç benim oğlumda herşeyi yiyor ama niye öyle çıkmıştı anlamadım
1durununannesi Kizim 4 aylikken kullanmaya basladik kan tahlilinde degerleri iyiydi 1 yasinda biraktik kullanmayi benim kizima iyi gelmisti.