kayamommy Aşıdan sonra bebeğimi ne yaptıysam susturamıyorum 2 aylık şuan sadece ayakta sallayınca susuyor meme istemiyo kucakta ağlıyo gaz çıkarıcaz ağlıyo normalmi
cileklitursu kayamommy normal bide atak haftası dün iyi olan bebek ertesi güne huyu değişiyor birden bire bi bakiyorsun haftalardır ağlaya Ağlaya uyuyan bebek ertesi güne iki sallamada uyuyor aşıdan değil yani
catperson kayamommy kızım da yarın olacak verem aşısını, rota ile birlikte. Postu görünce bi tırstım 🫣