gokseh yarım cam balkon kapısı ve vestiyerin olduğu yerden balkon direkt görünmüyor kapısı görünüyor sadece. Anlık göz yanılması gibi birşey yaşadı muhtemelen ya zaten bu yaş grubunda da normalmiş bu tarz şeyler yaşayan bir çok kişi varmış. Ama ben dün olayın şokuyla çok korktum tabiki birde ilk defa başımıza geldi ama bugün iyiydi çok şükür dünden hiç bahsetmedi.