Günde 1 veya 2 kere yapıyor ama dışkısı çok değişik ishal gibi hani acı biber yersinde karnın ağrır dışkılarsın öyle ve ondan sonra makatını kaşımaya başladı hep tahriş oldu kıl kurdu düşündüm ama gün içinde daha kaşıyo uyurken kaşımıyor ve beyaz iplik gibi şeyler yok hareket eden şeyler yok dışkı yapınca başlıyor kaşımaya sudocrem sürünce duruyo 2 gün önce karnım ağrıyo diyordu bugün iyi bir şey upk ama arada kaşıyo başta çok kaşıdı tahriş mi oldu acaba