10 aylık olduk ayın 3.de kusma yüksek ateş ile gittik kanda enfeksiyon vardı kulak kızarıklığı enfeksiyon başlamış olabilir dediler geçen 3 gün önce ablası 2 gün ateş 1 gün ishal oldu şimdi 10 aylık oğlum sabah kustu akşam üzeri 2 kez su gibi kaka yaptı sonra tekrar kustu ateş yok bu nasıl birşey salgın diyorlar ne zaman doktora götürmeliyim çok küçük daha endişeliyim 1 aydır evin içinde sürekli hastalık dönüyor çok yorulduk Allahım biran önce sağlık sıhhat versin çocuklarımıza onların canlarına