etkafa doktorum birsey çıksa bu bebeği aldirirmisin dedi bende hayir dedim ozaman yaptırmaya gerek yok dedi ama benim düşük tehlikem olduğu için perinatoloji profesörünede gidiyordum aynı zamanda o yapmak istedi birsey diyemedim zaten kan alınıyor bebeğin ense kalınlığı ve burun kemiğine bakılıyor birde birkaç soru sormuştu