Hanımlar merhaba benim 29 aylık bir kızım var gün içinde ve gece uykusuna zaten rutinde de ayakta sallanarak geçen bir çocuktu fakat gece uyandiginda yanındauzanırsam ve beni görürse tekrar yastiga yatıp kendi kendine uyan bir çocuk aynı yatakta uyuyoruz bu arada bana çok bağımlı ama dün gece ne olduysa birden bire yastıkta sallamam için kıyametler koptu 2,5 saat sallamama rağmen her durduğunda ağladı dün gece sabah 5:30’a kadar hemen hemen salladım bugün tekrar öğle uykusuna yine sallanarak geçti zaten Ama uyandiginda tekrar ayakta sallamak istedi normalde uyandiginda yanına uzandığında direk uyuyan çocuk bir anda ayakta aşırı derecede sallanma isteği oldu başına gelen var mı