Ocean demir damlası kullanıyorum dah önce başka kullanıyordum buna yeni geçtim bebeğim 7 aylık 7 kiloydu son komtrolde 1 ml vermemi söyledi damlaligin üstünde 0.5 ml çizgisi var ben de oraya kadar 2 kez çekip veriyorum ama şişe çok çabuk bitti 1 Ay olmadan bitti normal mi fazla filan mı verdim acaba