Dün gece acile gittik oğlum çok zor nefes alıyordu baya tıkalıydı burnu mosmor oldu doktor baktı boğaz enfeksiyonu dedi iğne verdiler birde şurup yazmışlar PEDİTUS ben bunu hic kullanmadim ilk daha veriyolar . Reçetesini okuduğumda 12 yaş üzeri kullanabilir diyor . Oğlum 2bucuk yaşında aranızda veren oldumu hic bu şurubu