Oğlum 3 yaşına girecek yaklaşık 6 ay önce tuvalet eğitimini tamamladık herşey yolunda gidiyordu. Ama 3 aydır gündüzleri çişini zamanında söylemiyor hep kilodu ıslak oluyor. Çişim geldi dediğinde ve az değil yarısını yapmış oluyor. Tam düzeldi diyorum tekrar başlıyor. Kendim götürmek istediğimde zaten reddediyor o yüzden mecburen kendi söylemesini bekliyorum arada. Psikologa da götürüyorum 1.5 aydır ama hala düzelmedi. Başına gelen var mı daha ne kadar sürecek. Bu arada herşey yolundaydı hayatımızda bir değişiklik hiç olmadı durduk yerde bir gün kalktık ve bu problem başladı bende çok yoruldum artık kızıyorum olmuyor görmezden geliyorum olmuyor konuşuyorum olmuyor. Çok yoruldum ve tükendim lütfen yardımcı olun. Doktora da götürdük enfeksiyon var mı yok mu diye sonuçları da temiz. Onunla da alakalı değil yani