Kızlar bi sorum olacak, uyku eğitimimiz devam ediyor, beşiğinde yatmayı öğrendi 6. Gündeyiz ilk yatırınca bi mızırdanıyor sonra uyuyor, gece de uyku öğünü yapıyoruz 11 de ve 3 te o uyurken besliyorum alıp emziriyorum geri koyuyorum. Şimdi şöyle bişey oldu sabaha karşı 5-6 gibi tekrar uyanıyor bi daha meme verene kadar ağlıyor verdim bi kaç kere sonra uyansa da kendi döne döne uyudu . Hani beşiği istemiyor ondan ağlıyor desem emdikten sonra da ağlardı. Ben tekrar acıktı o zaman diye yorumladım. Hatta sütüm biraz su gibi geliyor bana yağlanmıyor fazla diye mamaya başladım sadece yatmadan önce 80 cc veriyorum alışsın ufaktan diye. sabaha karşı uyanmaya dönersek bi öğün daha koymayın da deniyor napsam bilemedim bi fikriniz var mi. Şimdi eğitimde başka öğün yok koymayın da diyolar ısrarla ama ana yüreği doyduğuna da ben ikna olmadım bi türlü