dfneduruu Merhaba hanımlar normalde kızıma gece uyku öncesi mama veriyorum onu bırakmak istıyorum bu kaşık mamalar oluyor kullananlar var mı önerirsenız sevinirim
ZH3418 dfneduruu hero baby nin var rezeneli olan yada pekmezli olanı var ikisinidr kullanıyorum memnunun açıkcası
pimpiriklianne43 dfneduruu ben günde 1 kere yapiyorum meyve eziyorum içine meyveleri bağlaması açısından irmik filan besin degeri yok diye kasik mamasi ile yapıyorum ara öğün gibi hipp nin alıyordum hep eşim dün hero bayb almış iyimi bilmiyorum
hsznysr Hero babyninde kullandım (rezeneli olanı) hippinde hero baby daha yumuşak sulu kıvamlı oluyor birazda dışarıda kalınca dahada sulanıyor. Ama kızım severek yiyor. Hipp markanın Elmalı yulaflı olanı vardı gece yatarken veriyordum oda güzel.