sendrom58 Oglum 5 yaşında kızlar, her ay krup geçiriyor. Sürekli hava alıyor,antibiyotik, adrenalin. Tüm tahlilleri temiz ama ilaçsız atlatamıyor bu durumu,nefesi sıkışıyor gögsü inip çıkıyor öksürmekten. Bu durumda olan yads önerisi olan varmı çok yoruldm😔