nesoquen Benim kaşlarım seyrek , bazen normal far ile rastegle siyah ile boyuyorum ama ne şekli oluyo ne bişeyi çingen gibi duruyorm , böyle kaşı neyle boyamak gerekiyor ürün olarak ne alabilirim bi el atsanız 😅🤭
butterflyy_ nesoquen kız ben de kaşlarımı taramayı severim çok az renk verdiğim zamanlarda olur maybelline kaş sabitleyici maskarasını aldım şeffaf ve açık tonlu olanı indirim oldukça da stok yaparım bu morlu beyazlı olan
serpoo nesoquen flormarın kaş kalmini kullanıyodum . Sonrasnda microblading yaptırdım daha da ugrasmıyorum. Far ile devam edicem diyosnz kaş için olan farlar var onları tavsye ederim kendi kaş renginzde yada bi iki ton açığı
nesoquen butterflyy_ taranacak kaş bile yok bende ne vardı kaşlarım orman gibi olsaydı en azından kuaföre gider aldırırım
busra113 Benim kaşlarım da seyrek ben koyu kahverengi kaş farı kullanıyorum bazen de sabitleyici ile tarıyorum çok az bir şey renklendiriyorum nyx kaş sabitleyici kullanıyorum
busra113 nesoquen bence kaş farı daha iyi oluyor çünkü kalem çok belirgin yapıyor yani çok belli oluyor ama böyle daha hafif ve soft duruyor bence ben yıllardır kullanıyorum hep far kullandım
meliketekinn nesoquen yapabilirseniz bence daha kolay hatta ben bildiğiniz kurşun kalemle boyuyordum ama bu benim mesleğimdi 🙂 doğum yapınca bırakmak zorunda kaldım kuaförlüğü
meliketekinn nesoquen ki söylediğim far ve kalem olayını yaptığınızda ellemediğiniz sürece problem olmuyor
Kitsu nesoquen benim boşluklu ama doldurmayı sevmiyorum sabitleyici kullanıyorum. Annem eski kuaför kası sonradan dokulenlere arko krem onerirdi. Bu eski yeşilli olanlardan Baya yağlı evet ama hızlıca toparlıyor gercekten
mavili_kelebek nesoquen benimde kaşlarım biraz seyrek microblading yaptırdım rahat ettim. Çok iyi bir yere yaptırman gerekli yoksa renklerde kızıllaşmalsr vs olabilir. İstanbuldaysan eğer instagramdan bak istersen Recep şahbal var eşiyle birlikte yapıyorlar. Onun haricinde kaş farları var onlarlada oluyor ama sürekli boya düzenle et yorucu