bulutunannesi2025 Kızlar bebeğimin doğum gününe poğaça yapıcam gündüz kutlanacak bir gece evvel yapsam ertesi güne tadı yumuşaklığı değişmeden nasıl muhafaza edebilirim yardımcı olurmusunuz
butterflyy_ bulutunannesi2025 isterseniz bir hafta önce yapın buzluğa atın bir gece önce çıkarın fırına atın çok güzel ilk günki gibi
Mommyhann bulutunannesi2025 akşamdan mayalayıp dolaba koyuyorum gündğzde ilk iş cıkarıyorum biraz ılıyınca yapıp pişiriyorum cok güzel oluyor
cokbilmismom bulutunannesi2025 pişirip bekletmeyin bence pogacayi sabahtan yapın diğer başka bayatlayamayacak şeyleri bir gün onceden yapın. Mayalı pogaca ertesi güne hiç güzel olmuyor
tugceduru23 Mayalı olursa sertleşiyor illa ki. Ben hep misafir gelirken pişirim yapması da oyalamıuor
alinmom bulutunannesi2025 Dolapta muhafaza edebilirsiniz. Özellikle kilitli buz dolabı poşetini tercih edin koku vs olmuyor. ☺️